Bestellen

  • Bestellen in 3 stappen
    • Leg een artikel in je winkelwagen
      • Ga verder naar bestellen
      • Bekijk mijn winkelwagen
    • Vul je gegevens in
      • Controleer je bestelling
    • Kies jouw verzendingsmethode
    • Reken je bestelling af
      • Je ontvangt binnen de 24 uur een bevestigingsmail van ons
  • Vragen en problemen
    • Nog geen account?
      • Dank maak je deze tijdens het bestellen aan. Onze medewerkers kunnen helaas geen bestelling voor je plaatsen.
    • Probleem tijdens het bestellen?
      • Verwijder je cookies en probeer het opnieuw.
    • Geen bevestigingsmail ontvangen?
      • Staat jouw bestelling niet bij “Bestellingen” in jouw account? En je hebt meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op met de klantenservice via e-mail contact@gold-collagen-belgium.be.
    • Verkeerd artikel ontvangen?
      • Meld het artikel dat je eigenlijk besteld hebt, maar niet hebt ontvangen als retour aan.
      • Stuur het artikel dat je niet besteld hebt op.
      • Bestel zelf het juiste artikel (nog een keer), dan heb je hem het snelste in huis.

Kom je er met bovenstaande uitleg niet uit? Neem dan contact op via ons contactformulier op de website.

  • Bestelling aanpassen
    • Je kan jouw geplaatste bestelling niet meer aanpassen.
    • Wat kun je wel doen? Zolang het artikel nog niet verzonden is, kunnen we jouw bestelling annuleren en na verwerking, betalen we je terug.  Hierbij kun je best telefonisch contact opnemen of via het contactformulier op de website.
    • Lukt dit niet? Dan kun je altijd binnen de retourtermijn retourneren. Je krijgt na verwerking van jouw retour jouw geld terug.
  • Online bestelling annuleren
    • Eens je een orderbevestigingsmail ontvangen hebt, kunnen wij helaas geen annulatie meer uitvoeren. Indien u wenst te annuleren voordat u de bevestigingsmail ontvangt, neem dan contact op met onze klantendienst.
  • Klachten
    • Neem contact met ons op:
      • Bellen of mailen
    • Schriftelijke klacht indienen
      • Stuur een brief naar Gold Collagen Belgium-FBNL tav Afdeling Klachten
        • Gilbert Decockstraat 2, 8300 Knokke, België
        • Vermeld de volgende gegevens zodat we je snel en goed kunnen helpen:
          • Jouw naam
          • Jouw adres
          • Jouw bestelnummer (die vind je in je account)
        • Je krijgt een ontvangstbevestiging zodra we jouw brief hebben ontvangen. Daarna ontvang je binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
    • Goed om weten
      • Als je als consument vindt dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie van BeCommerce terecht. Als consument binnen Europa kun je jouw klacht ook aanmelden bij het ODR platform van de Europese Commissie.

Leveringsopties en -kosten

  • Vind hier informatie over leveringsopties, verzending en verzendkosten
    • Standaard verzending (binnen BE en NL)
    • Bestelling onder 59 €
      • Afhankelijk van levering aan aan huis of in een parcelshop
      • Afhankelijk van partner voor levering
    • Bestelling boven 59 €: gratis verzending vanaf 59 €
      • Gratis verzending bij bestellingen vanaf 59 €binnen België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk
    • Je hele bestelling in 1 doos
      • Bestellingen kunnen in 1 of meerdere dozen zitten. We proberen zoveel mogelijk artikelen in 1x te verzenden om onze ecologische impact te verkleinen.
    • Bezorgen op een postbusadres
      • Je kunt geen artikelen laten bezorgen op een postbusadres.
  • Leveringstermijnen
    • België
      • Voor 12u besteld : levering 1-2 dagen
      • Na 12u besteld : levering 2-4 dagen
    • Nederland
      • Voor 12u besteld : levering 2-3 dagen
      • Na 12u besteld : levering 2-5 dagen

Coupon has expired